زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین  زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

ي مثل ياسين

خدا در همین نزدیکیست

1392/2/14 15:12
نویسنده : مامي ياسين
767 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

خدا همین جاست ؛ نیازی به سفر نیست

خدا همان گنجشکی است که صبح برای من می خواند …

     خدا همسر مهربانیست که مرا دوست دارد 

خدا مادر صبوریست که اشک هایم را پاک میکند

خدا پدر عزیزیسیت که بودنش پناهگاهم است

خدا چشمهاییست که با ان دنیای زیبا را میبینم

خدا قلبیست که به عشق عزیزانم و خدای عزیزانم میتپد 

خدا روزهای قشنگیست که من دارم ...

و خدا همه وجود من است ...

مشاهده ادامه مطلب فراموش نشه

نگاهم به آسمان است ... خدا مرا اجابت خواهد کرد ...من مطمئنم روزی که بسیار نزدیک است فرشته ای برایم خواهد فرستاد تا بگوید ان مع العسر یسری...و آن روز خدا آرام نجوا میکند اکنون نوبت توست ..... مادر باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)