زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین  زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

ي مثل ياسين

تولد همسری

1392/2/14 15:11
نویسنده : مامي ياسين
1,090 بازدید
اشتراک گذاری

دريا بي كران است و زورق من كوچك.

به تو توكل مي كنم همسرم که مرا حمايت مي كني.

با من بمان كه ظلمت شب از راه مي رسد .

وقتي كه ياوري نيست و آسايش گريخته .

 

همسرم

در هر لحظه به حضور تو نيازمندم !

چه كسي جز تو مي تواند راهنما وپناه من باشد ؟

در روزهاي ابري و آفتابي با من بمان !

از هيچ دشمني نمي هراسم ،چون تو در كنار مني !

آنجا كه تو هستي اشك ها سوزنده نيستند ،

مرگ هم تلخ نيست .

اگر با من بماني ،هميشه پيروزم .

 

مشاهده ادامه مطلب فراموش نشه

 

 

سلام همسر عزیزم

عشقم، بودن را کنار تو تجربه کردم و قبل از آن معنای

 واقعی عشق را نمیدانستم.تو آن مهربانی هستی در آن زمان که تمام

وجودم در میان ظلمت و تاریکی این دنیا یخ زده بود با دستان گرمت  آرام کردی و لذت شادی را در من پدیدار نمودی ،بدان که همیشه دوستت خواهم داشت و بعد از خدا ستایشت خواهم کرد...!

کنارم بمان و بدان تا  بینهایت دوستت دارم.      

                                                       

 

دیروز تولد همسرم، بهترین همسر دنیا بود هر سالی که میگذره به امید سال بعد هستم تا ٣ نفری بتونم واسش جشن بگیرم چند سال اول ازدواج کیک میگرفتم و خانواده رو دعوت میکردم اما بعدش به نظرم اومد شاید کودکانه باشه که بخوام همه رو دعوت کنم و عمومیش کنم. بعد از اون خودمون دو نفری بودیم براش گل و کادو میخردم و خانوادش هم اون روز و تلفنی بهش تبریک میگفتن.

منتظر و به امید آن روزها لحظه شماری میکنم این هدیه پیشکش همسر عزیزم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)