زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین  زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

ي مثل ياسين

یک روز با طبیعت

1392/2/15 14:34
نویسنده : مامي ياسين
897 بازدید
اشتراک گذاری

 

طبیعت سبز، سبز سبز:

جمعه برای ناهار با مامانی و خاله ها و دایی رفتیم پارک خیلی بهمه خوش گذشت بعد از ناهار و استحراحت کوتاه نیمروزی واسه گشت و گذار و دیدن از حیوانات خانگی پیاده روی کردیم تا به حال اینقدر هوا رو دلچسب و خواستنی ندیده بودم خیلی عالی بود   طبیعت

فقط جای همسری خالی بود آخه تهران نبود وگرنه ما رو همراهی می کرد ناراحت

دو روزه ندیدمش دلم براش تنگ شده غم امروز اومده باید از اداره زودتر جیم بزنم برم خونه  

تمام مدتی که پارک بودیم با اینکه همه چی عالی بود اما دلتنگ بودم و فکرم به آینده بود نمیدونم این اینده ایی که من این همه فکرشم پس کی میرسهسوال

وقتی داشتیم قفس پرنده ها ،خرگوشها و ...رو نگاه می کردیم وقتی اون بچه اردکها و خرگوشهای کوچولو می دیدم همش غصه ام می گرفت با خودم می گفتم خدایا حکمتت چیه من که خبر از هیچی ندارم می دونم یه صلاحی تو کاره شاید این سرنوشت برام بهتر باشه غم

الهی راضیم به رضای تو

مشاهده ادامه مطلب فراموش نشه

در باره عکسی که همون اول این پست گذاشتم بگم :

یه بابای منتظریه که به آرزوش رسیده و بچه اش رو بغل کرده مامانش هم از این بابایی و نی نی داره عکس میندازه خوش به حالشون شاید این آینده رویایی من باشه خدا کنه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)