زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین  زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

ي مثل ياسين

نگرانی

1392/2/17 14:57
نویسنده : مامي ياسين
744 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح وقتی اومدم اداره خواستم تا دور و برم خلوته برم یه سری به خونه پسملم بزنم که یه دفعه در کمال بهت و ناباوری دیدم آدرسش به یه سایت دیگه وصل شده استرستعجب

از عزیز دلم خواستم بره امتحان کنه اونم رفت و دید بععععلللله این آدرس من به یه سایت دیگه ایی وصل شده که اصلا معلوم نیست چیه و مال کجاست آخ

با دست پاچکی مطالبو چک کردم دیدم تغییری نکرده و هنوز بهشون میشه دسترسی داشت نیشخنددر بخش ارتباط با ما یه میل فرستادم واسه مدیریت و ازشون خواستم پیگیر بشن ببینن اشکال چیه تا رفعش کنن داشتم دق می کردم ابرونگران

خیلی وقت نیست راه اندازیش کردم ولی خیلی دوستش دارم یه جورایی به نظرم میاد تا بخواد نی نی بیاد اینجا خونش باشه یه جورایی هم بهش میگم کلبه آرزو دلم می خواد یه وقتی بشه به همسری هم نشونش بدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)