زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین  زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

ي مثل ياسين

یک قدم نزدیکتر

1392/2/22 15:28
نویسنده : مامي ياسين
737 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بالاخره خانمه تماس گرفت و گفت بیاین مدارکتون اماده هست ببرین فقط ببخشیدا من مامور و معذورم لطفا موقع تحویل مدارک هزینهش هم بپردازین منم یه شاخ گنده بالای سرم درست شد تعجبو در حالی که بهتم زده بود پرسیدم هزینه داره؟ گفت 50 هزار تومنعصبانی

وقتی تماسش قطع شد با مرکز ب ه تماس گرفتم و جریان بهشون گفتم آخه جلسه اولی که رفتیم بابت هزینه و اینجور چیزها با ما حرفی نزدنخیال باطل

به خانمه گفتم این پولی که دارن میگیرن بابت چیه ما توی جلسه دوم همش نیم ساعتم با اون مشاوره صحبت نکردیم تازه اون هییچ راهنمایی اونچنانی که باید واسه ما نکرد همه چیزایی که میگفت ما خودمون میدونستیم بعدشم من خودم کلی اطلاعات بهش دادم دوتا فایل پی دی اف هم براش ایمیل کردم

خانمه گفت بعععللله این هزینه ها طبیعیه تازه شما به یه مرکز دولتی برای مشاوره مراجعه کردین اگه جای خصوصی میرفتین که معلوم نبود بالای 100 تومن ازتون میگرفتن منم که هنوز خشکم زده بود با احترام ازشون خداحافظی کردم و گوشی رو گذاشتم.

وقتی به گذشته فکر میکنم که چه پولایی بابت ویزیت و آمپول و سونو و عمل و هزارتا ببخشید کوفت و زهر مار دیگه به این دکترای جیب خالی کن دادیم با خودم میگم این هزینه که در قبال اونا چیزی نیست.

فقط به این امیدم که زودتر این پروسه ها طی بشه و خدا دلم شاد کنه. praying

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رویا
23 اردیبهشت 92 15:02
انشاالله زود شاد شاد میشی عزیزم


ممنون عزیزم به قول آنتونی رابینز که میگه :رحمت خداوند ممکن است تاخیر داشته باشد اما حتمی است.