زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین  زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

ي مثل ياسين

یکی مونده به آخر...

1392/3/1 12:01
نویسنده : مامي ياسين
798 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره هفته گذشته خانمه از مرکز مشاوره تماس گرفت و از ما خواست بیاییم جواب مشاوره رو ببریم. نیشخنداز اونجاییکه دوباره باید از هفت خوان میگذشتم تا مرخصی بگیرم از همسری خواهش کردم قبول زحمت کنه و بره خودم

چهار روز هی امروز فردا کرد و آخرش گفت پول آژانس رو میدم خودت برو

صبح سه شنبه 24/2/92 شال و کلاه کردم مسیر اولم سه راه بهشتی بود کمتر از 2 دقیقه نامه رو گرفتم نامهو بادربستی رفتم مرکز ب ه نامه رو بهشون تحویل دادم چون محرمانه بود نتونستم بفهمم داخلش چی نوشتن خودمخانمه بعد از گرفتن نامه گفت دیگه با شما کاری نداریم و میتونید تشریف ببرید . 

ازش پرسیدم مرحله بعدی چیه سوالگفت: تشکیل شورا

پرسیدم چقدر طول میکشه تا شورا تشکیل بشه؟سوال

خانمه: ما هر نوبت حدود 40 نفر رو نامه میدیم ببرن مشاوره و اون 40 نفر هم نامه شون رو پشت سرهم میارن حدوداٌ حداقل 3 یا 4 ماه توی نوبت هستید تا باهاتون تماس بگیرن و زمان شورا رو بگن خیال باطل

پرسیدم شورا که تشکیل شد نتیجهش چه قدر زمان می بره معلوم بشه ؟خودم

خانمه: اگه با شرایط درخواستی شما موردی داشتیم خانمهظرف یکی دوماه بعد از کارهای اداریش میتونید بچه رو تحویل بگیرین.نی

خوشحالم از این بابت که اگه خدا بخواد بالاخره بعد از اینهمه بـــدو بــــدو کردن بدوایشالله امسال به جای اضافه شدن یک نی نی به جمعمون 2 تا نی نی اضافه  میشه نیو آشوب تو دلم دارم که بالاخره کی میشه این انتظار تموم شهانتظار

همه این مراحل در عمل زمانبر و طولانی مدته .

خودم میدونم که حرفهای خانمه حدودیه و حساب دقیقی نداره اما  لازمش اینه که یه آدم خیــــــلی خیــــلی خیـــــلی صبــــــــــور قدم در این را پر فراز و نشیب بزاره خودمبه خاطر همینه که میگم انتظار چیز خوبی نیست .

اما وقتی به اومدن یاسین جونم فکر میکنم لبخند روی لبم، آتش دل سوختهم رو سرد میکنهخودم

 از خدا میخوام به حق ولادت مولود کعبه و به حق عظمت ماه رجب، به برکت مولدین ماه شعبان و به حق ماه نزول قرآن، امسال به آرزوی 10 ساله برسم. 

 ای خدا دستم بگیر...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا
5 خرداد 92 13:36
دل قوي دار سحر نزديك است.
قربون هر دو تاي اين ني ني ها برم الهي.... من كه لحظه شماري مي كنم... براي اومدن هر دو تا شون.


ایشالله به همین زودیها
ای خدا چی میشه امسال نی نی منم بدن
رویا
5 خرداد 92 16:23
سلام
بسلامتی و مبارکی انشاالله


ایشالله
رویا
12 خرداد 92 16:46
ببخشید موضوع دوتا بچه چیه؟


رویا جون همسر داداشم و خواهر همسرم هردوشون به سلامتی باردارند از خدا خواستم همین امسال به برکت قدم این دوتا بچه، منو بی نصیب نزاره و پسرم رو بهم بده
ای خدا یعنی میشه...