زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین  زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین ، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

ي مثل ياسين

حرم عبدالعظیم

1392/3/11 20:46
نویسنده : مامي ياسين
734 بازدید
اشتراک گذاری

حرم امن  

دیشب با همسری و باباجونی و مامانی و خواهری رفتیم حرم عبدالعظیم حسنی

جای دوستان خالی خیلی صفا داشت فقط خیلـــــــــــــــــی شلوغ بود مخصوصا که همسری جای پارک به زور پیدا کرد کلافه

  کلی حال کردم یادمه آخرین باری که رفتم عید بود ایندفعه چون باباجونی بود بیشتر حال داشت 

بعد از زیارت مهمون همسری شدیم به صرف کباب و نون داغ سنگگ البته از اونجایی که امیدی( پسمل خاله )  با ما بود نتونستیم اونجا بمونیم برای صرف شام این شد که اومدیم خونه مامانی 

نمیدونم این چه فلسفه ایی که ما ادمها نداشته هامون واسمون همیشه مهمتر از داشته هامونه توی حرم که بودم اونقدر بچه های جوراجور دور وبرم دیدم که نگو مخصوصا این خونواده های افغانی که چند تا قد و نیم قد دنبالشون قطار می رفتن اصلا معلوم نبود کدومشون مواظب کدوم یکی 

یکی ونگه میزد یکی آب مماغش داشت میومد اون یکی موهای اون یکی دیگه رو میکشید من نمیدونم خدایا ناشکرت نیستم ولی آخه انصافت شکر به یکی اونقدری میدی که نمیدونه کدومشون کجان و چه جوری بزرگ میشن به یکی مثل منم ... خودم

تو حرم از خدا خواستم تا اخر امسال اگه مصلحت میدونه به منم بده

براش خیلی نقشه دارم میترسم دیر بشه

امسال یه دو سه ماه دیگه ( 4 تیر ماه ) زندگی بهاریمون وارد ده سال میشه

ستاره بارون 

خدایا به همه مقدسات سوگند به حق این اذان قسم واسه کسی مثل من که شهره صبر و خونسردیم ده سال بســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه نی نی

خدایا اگه بهم بگن تنها یه روز از زندگیم مونده ازت میخوام دعام اجابت کنی بعد ببریم اون بالاها نمیخوام تو حسرت باشم میدونم برات فقط لحظه که هیچ ثانیه هم نمیشه اما واسه من یه عمر حسرت و انتظاره ...  غم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رویا
12 خرداد 92 16:41
مامی یاسین خدا به حق امام زمان (عج) حاجتت رو روا کنه و به حق سیدالشهدا همین امسال مامان شی!
خیلی ناراحتم برای همه ی زن های منتظر!خدا صدامونو بشنو!

اللهی امین