زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین  زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

ي مثل ياسين

یه تصمیم تازه

1392/4/6 20:47
نویسنده : مامي ياسين
1,109 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی میشه که باخودم درگیر شدم برای پسملی نامه بزارم نمیدونم اقدام بجایی باشه یانه ولی دل رو زدم به دریا پیش خودم فکر کردم اگه نامه بزارم در آینده وقتی اومد و نامه ها رو خوند اشتیاق منو اوضاع این روزامو بهتر درک میکنه و شاید دلیل خوبی برای رسیدن به هدفم باشه

اینشد که تصمیم گرفتم براش نامه که نمیشه گفت بیشتر شبیه دلنوشته است بنویسم

*********************************

اینم بگم که اقدام دوست خوبم الی جونم منو مصمم تر کرد آخه تازگیا فهمیده به سلامتی مامان شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رویا
8 تیر 92 21:40
خوبه خیلی خوبه


ممنون رویا جون
الی
11 تیر 92 13:35
کار خوبی میکنی

یه مخاطب خاص


ممنونم الی جونم
راضیه سادات
6 آذر 92 18:56
سلام کی مامان شدی؟دعا کن منم بشم! عزیزم من هنوز مامان نشدم عمه شدم