زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین  زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین ، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

ي مثل ياسين

تبریک سال نو

1394/1/18 12:57
نویسنده : مامي ياسين
1,128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  یاسینم پسر شیرین و حالا یک سال و دوماهه من

عزیزترینتم در همین ابتدا بایست به خاطر حضور کم رنگم عذرخواهی کنم مرا به دلیل این ریخت و پاشهای دنیایی (کار و مشغله فراوان ) ببخش

میوه دلم خوب به خاطر دارم زمانی را که در خانه قلبم ارام نشستی اولین لبخند شیرینت و اولین نگاه پرمهرت را، امروز در استانه ورود به روز مقدس مادر برایت می نویسم از خاطرات تلخ و شیرین این یکسال باهم بودنمان و خدا را در همین لحظه به خاطر این امانت که به من سپرده شاکرم .

   یارب این نوگل خندان که سپردی به منش    می سپارم به تو از دست حسود چمنش

یاسین جان حضور سبز تو دراین یکسالی که گذشت شیرین ترین روزهای عمرم را به یادگار گذاشت روزهایی که همیشه برای اومدنش در حسرت و آه بودم از لحظه ورودت تا نشستن و ایستادن و راه رفتن و دندان دراوردنت .

جان مادر از یادم نمی رود جسم تبدارت و بیماری هایی که دچارش شدی اون شب تلخ و طاقت فرسایی که در استانه ورود به چهار ماهگیت دچار تب کش و قوس داری شدی که چند روز با حرارت و گرمای تابستان مجبور به زور آزمایی شدی.

بحمدال.. خاطرات شیرین و لحظات خوش بیشتر از تلخیها و بیقرارریها بود خدا رو صد هزار مرتبه شکر

عشق مادر برای تویی که 446 روز از برکت عمر نازنینت سپری شده می نویسم : وقتی چشمهای درخشانت بر روی صورت ماهت چشمک می زند و دستهای ملتمسانه ات به سویم دراز می شود بند بند تنم از هم می گسلد و به یکباره دلتنگ در آغوش کشیدنت، بوییدنت و بوسیدنت هستم  

از خدای رحمان سپاسگذارم که مرا لایق مادر شدن دانست و امانت الهیش را به دستانم سپرد و بر خود وظیفه می دانم تا مراقب باشم آسیبی به این امانت خدا نرسد و بی دلیل و از روی ندانم کاری اشکی از چشمانش نریزد باید تلاش کنم تا بهـــــترین مــــــــــــــــادر دنیا باشم و در تربیتش کوتاهی نکنم که شرمسار درگاهش خواهم بود.    

چه سخت است امانتداری در میان زرق و برق های دنیای

پینوشت اول:

یه سلام مخصوص به همه دوستای عزیزم که تو این مدت منو تنها نگذاشتن و با سر زدناشون منو خجالت زده کردن مامانای مهربون روزتون مبارکـــــــــــــ الهی که همیشه شاد و سلامت باشین

پینوشت دوم:

تو این مدت همیشه سعیم بر این بود تا در اولین فرصت بیام و اینجا ساکت نباشه ولی خداییش گرفتاریها و مشغلهام خیلی زیادن خیلیــــــــ ولی انشالله داره وضعیت یکم سامان و قرار پیدا میکنه انشالله فاصله ها کمتر میشه

پینوشت سوم:

تقدیم به همه مادرای مهربون ایران زمین با ارزوی بهترینها برای تک تکشون التماس دعا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الی
23 فروردین 94 13:36
وااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر خوب که دوباره اومدی فکر کردم دیگه در وبلاگت رو بستی خدا یاسین رو برای مامان باباش و مامان باباش رو برای یاسین نگه داره سال خوبی داشته باشید
مامي ياسين
پاسخ
قربونت برم عزیزم نه خدا میدونه هیچوقت اینجا رو فراموش نمیکنم توی اداره هروقت که سرم خلوت باشه میام و نوشته های پارسال رو میخونم خودمم با خوندنشون حالم میگیره خدا رو شکر میکنم که بعد از اینهمه چشم انتظاری خدا یاسین رو بهم داد انشالله نی نی شما سالم و سلامت به دنیا بیاد شادیهای ماهم بیشتر شه بازم بهم سر بزن
هانی
30 فروردین 94 20:17
مامی یاسین جون خیلی خوشحال شدم که دوباره اومدی.یاسین عزیز رو ببوس .ایشالا بهترین روزها رو کنار هم داشته باشین
مامي ياسين
پاسخ
قربونت برم هانی عزیزم چه خبر از کار شما ؟ نی نی هنوز نیومده ؟
بوستر پمپ آبرسانی
24 اسفند 95 12:21
پیشا پیش سال نو مبارک دوستان