زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین  زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ي مثل ياسين

فصل دوم

1392/2/14 15:14
نویسنده : مامي ياسين
593 بازدید
اشتراک گذاری

صلاح خدا

عاقبت فهمیدم راه من کدومه؟به نظرم میاد من جزء اون دسته آدمای خوشبختی قراره باشم که خدا بهشون نظر لطف کرده. اونائی که از موهبت داشتن یه فرشته کوچولو تو آغوششون برخوردارن که از راههای دوری اومده... نیشخندماچفرشته

از چند سال قبل گاهی مامانم از این راه حرف می زد اما من موافق نبودم وحالا می فهمم که سرنوشتم همینه ساکت

یکسال و نیم طول کشید تا بالاخره زبل خان قبول کرد 

پسر

 مشاهده ادامه مطلب فراموش نشه

الان که فکرشو میکنم برای خودم قابل هضم و حل شدس چون این فرشته کوچولو پاک و بی آلایشتر از اونیکه بخوام درموردش مردد باشم. برام دیگه مهم نیست که مادر شدن یعنی بدنیا اوردن و بزرگ کردن بلکه مهم اینه که بتونی این موجود پاک رو تا آخرش با قداست حفظ کنی و تحویل جامعه بدی اینطوریه که خالق خودت رو هم راضی کردی 

كادو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)