زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین  زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ي مثل ياسين

معانی مختلف یاسین

1392/2/29 14:01
نویسنده : مامي ياسين
674 بازدید
اشتراک گذاری

آلبوم تصاویر , گالری تصاویر , گالری موضوعی , آلبوم موضوعی , دانلود والپیپر مذهبی , والپیپر الله , والپیپر آیات قرآنی , والپیپر بسم الله , آیات الله , پوستر مذهبی

 

یاسین: یکی از القاب پیامبر (ص)

یاسین: سی و ششمین سوره قرآن است كه مكی و دارای 83 آیه است.

یاسین : قلب قرآن

 

 مشاهده ادامه مطلب فراموش نشه

 این روزها به هیچ رسیده ام دلم یک جای خلوت میخواهم که بشینم و یک دل سیر با تو باشم

با تویی که هنوزم که هنوزه مرا لایق مادر بودن ندانسته ای ...

و چه صادقانه دلم را میشکنی...!گریه

کاش تمام شود این نبودن ها کاش... دل شکسته 

و این منم که هنوز هم با دیدگانی منتظر می سرایم :

 

عـاقـبـت در یـک شـب از شبـهـای دور

 

کــودک مــن پــا بــه دنــیــا مــی‌نــهــد

 

آن زمـــان بــر مــن خـــدای مـــهــربــان

 

نـام شــورانگـیـز مــــــــــادرمـی‌نـهد

 

بینمش روزی که طفلم همچو گل

 

در میان بسترش خوابیده است

 

بوی او چون عطر پیک یاس ها

 

در مشام جان من پیچیده است

 

پیکرش را می فشارم در برم

 

گویمش چشمان خود را باز کن

 

همچو عشق پاک من جاوید باش

 

در کنارم زندگی آغاز کن...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ویدا
21 اردیبهشت 92 16:46
چون هم اسم پسرم بو اومدم به وبلاگتتون به ما سر بزنید خوشحال میشم


من اومدم امانت الهی در پناه خدا محفوظ باشی