زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین  زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین ، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

ي مثل ياسين

انرژی مثثثثثبت ++++++++

1392/3/27 15:47
نویسنده : مامي ياسين
926 بازدید
اشتراک گذاری

خودمم قبول دارم تو پست سفر که گذاشتم آخراش انرژی منفی بود به قول مامان فسقلی ( عزیز دلم ) که میگفت اینجوری ننویسم

درسته ما که کاردیگه ایی از مون برنمیاد جز دعا کردن اما امید داشتن به آینده شیرین خیلی لذت بخش تر از افسوس گذشته تلخ رو خوردنه افسوس

به خاطر همین از اون روز مصمم تر شدم با تمام توان همه انرژیمو بزارم واسه مثبت اندیشی از خود راضینیشخندابله

یه چند روزی میشه دارم دنبال پوشاک و لوازم نی نی میگردم تا از قیمتهههههههههههههااااا سر در بیارم یه وقت نکنه از قافله عقب بمونم ماشاالله شون باشه ما خودمون زورمون میاد یه مانتو هشتاد تومنی بخریم اونوقت واسه یه سرهمی سه تیکه نوزادی زیر یه ساله .... باست 60 یا 70 تومن پیاده شیم خودمونیم

یه وقت نشه فکن کنین خسسسسسسییییییییسسسسم هاااااااا نه والاه.

 نیست تو این چیزا نبودم نمیدونم بایست چه جوری خرج کرد .

ایشالله نی نی بیاد نی نی پول که هیچی واسش همه دنیا رو میخرم و میدم اینم خود خودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان فسقلي
28 خرداد 92 10:03
آخخخخخخخ عجب خوب كاري كردي...... اساسا به شما شادماني و اميدواري بيشتر مي ياد.


ممنون عزیزم خیــــــــــلی شششششششششاااااددددددممممممم
الی
29 خرداد 92 12:03
ایشالا که میاد و دنیا رو به پاش میریزی




ممنون الی جونم ایشالله به همین زودیها