زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین  زندگی بهاری بابایی و مامی یاسین ، تا این لحظه: 20 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
یاسینیاسین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ي مثل ياسين

فصل سوم

1392/2/14 15:13
نویسنده : مامي ياسين
569 بازدید
اشتراک گذاری

تصميم سرنوشت ساز

دربیابان،گربه شوق کعبه خواهی زد قدم
                             سرزنشهایت کند خار مغیلان غم مخو

بايست خودم و واسه همه چيز اماده مي كردم خدايا بهم توان رفتن بده تا آخر راهم با من باش 

مهر ماه 1391 به مرکز ب ه رفتم و شرایط ف خ رو جویا شدم.

چه روزهای استرس آوری بود، از همه بدترش اینکه نمیتونستم غم دلم و به کسی بگم الان که یادم میاد اشک تو چشمام جمع میشه دل شکسته

 

خدا رو شاهد میگیرم از روزی که اقدام کردم برای ف خ، نشونه ای نبود که مبنی بر رضایت خدا در کارهام نبینم .

همه چی بسیار عالی پیش رفت . موانع خود به خود برداشته میشدند . فقط کافی بود بگم خدایا کمکم کن

 خدایا تو تنهایی اما منو تنها نذار گریهبغل

 

شرایط ف خ در سایت ب ه قرارداده شده و لیست مدارک مورد نیاز هم از شون دریافت کردم 

 

اولین خان، درخواست ف خ از دادگاه نزدیک محل زندگی جهت صدور اعلامیه دادگاه به دوایر مختلف مثل کلانتری محل جهت بررسی صلاحیت اخلاقی ما در محل ، پزشکی قانونی جهت بررسی اعتیاد و سلامت روانی و بیماریهای خونی خطرناک و تائید نازایی ما و پلیس 10+ برای بررسی عدم سابقه و .... بود که به خوبی انجام شد. 

 

اگر چه این مراحل، در عمل زمان بر و سخت بودند ولی امید به آغوش گرفتن هدیه اسمونی در حدی بود که این مراحل رو خیلی راحت و با اشتیاق طی کردیم.

 

بعد از ارائه مدارک به دادگاه ، حکم صادر شد که به ب ه برای تشکیل پرونده تحویل دادیم و از ما پرسیدن شما چه جنسیت و چه سنی رو میخوان ؟ سوالسوال

زبل خان فقط به شرطی تو این راه همقدم شد که بهمون تا حد ممکنفرشتهفرشتهبدن در مورد جنسیتش هم به خاطر مسئله محرمیت و علاقه شدید خودم پسمل انتخاب شد

پسر


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)